რას მოიცავს გარანტია? როგორ უნდა მოვიქცე თუ ჩემი სამგზავრო ინვენტარი დაზიანდა? რა უნდა გავითვალისწინო?
ყველა ამ კითხვაზე პასუხს აქვე აღმოაჩენ!
საგარანტიო პირობები – რეგალია
რეგალიას მაღაზიათა ქსელში შეძენილ სამგზავრო ინვენტარზე ვრცელდება 2 წლიანი გარანტია. ამ ორი წლის მანძილზე კომპანია საკუთარ თავზე იღებს საგარანტიო მომსახურებას. არის შემთხვევები, როდესაც ბრენდის საგარანტიო პერიოდი აღემატება 2 წელს. ამ დროს რეგალია იხსნის პასუხისმგებლობას საგარანტიო მომსახურების პროცესში მონაწილეობის მიღებისგან. თუმცა, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მომხმარებელი უყურადღებოდ დარჩება. თქვენ თავად უნდა დაუკავშირდეთ ბრენდს პრობლემის აღწერით (ყველა ბრენდის ოფიციალურ ვებგვერდზე არის მითითებული საკონტაქტო ინფორმაცია მსგავსი პრობლემის აღმოფხვრისათვის). თუ ბრენდი ჩათვლის დაზიანებას საგარანტიო შემთხვევად, პრობლემა გადმომისამართდება ჩვენთან, როგორც ოფიციალურ წარმომადგენელთან საქართველოში და შემდეგ ჩვენ ჩავერთვებით პრობლემის მოგვარებაში.
საგარანტიო პირობებში შედისქარხნული დაზიანება – გაუმართავი ბორბლების სისტემა, შიდა დაზიანება, სახელურის სისტემის დაზიანება, ჩამკეტისა და ელვის დაზიანება. პროდუქტის შეძენის დროს, გთხოვთ, აუცილებლად კარგად დაათვალიერეთ პროდუქტი, შეამოწმეთ ელვა შესაკრავები, ჩამკეტები (ე.წ. TSA Lock-ები), თვალი გადაავლეთ შიდა და გარე ვიზუალს, გაატარეთ ბორბლები. ამგვარად თქვენც და ჩვენც დავრწმუნდებით პროდუქტის კარგ მდგომარეობაში.
გაითვალისწინეთ, რომ საგარანტიო პირობებში არ შედის:
დაზიანება, რომელიც გამოწვეულია უხეში მოხმარებით;
დაზიანება, რომელიც გამოწვეულია ავიახაზის, სატრანსპორტო საშუალების, აეროპორტისა და საბაჟო სამსახურების მიერ (იმ შემთხვევაში, თუ ჩემოდანი დაგიზიანათ რომელიმე ავიახაზმა, გირჩევთ აეროპორტის ტერიტორიის დატოვებამდე განაცხადოთ ამის შესახებ შესაბამის სამსახურთან);
დაზიანება გამოწვეულია ნივთის არასწორი გამოყენებით (რაც, თავის მხრივ ითვალისწინებს, არასწორად მოხმარებას, მაგალითად, საგორიალო სახელურით ჩემოდნის აწევას, დაშვებულზე მეტი წონით დატვირთვას, კოსმეტიკურ დაზიანებებს (ნაკაწრებს, ნატეხებს და ა.შ) ასევე, კოროზიას).
იმისათვის, რომ ისარგებლოთ გარანტიით, აუცილებლად უნდა შეინახოთ საგარანტიო ტალონი და გადახდის ქვითარი.
საგარანტიო პირობების მიხედვით, კომპანია ,,რეგალია’’ იტოვებს უფლებას, სერვისში გადაიტანოს პროდუქცია, მოხდეს მისი სრული დათვალიერება და დასურათება, დაზიანების შეფასება და გამომწვევი მიზეზების დადგენა. რა თქმა უნდა, პროცესში ჩართული არის შესაბამისი ბრენდიც, რომელსაც ჩვენ მივმართავთ დაზიანების გამომწვევი მიზეზების დიაგნოსტიკისთვის. კომპანია სრულად ენდობა ბრენდის მიერ გამოტანილ დასკვნას. საგარანტიო პირობების მიხედვით, კომპანია ვალდებულია შეაკეთოს დაზიანება ან გამოცვალოს შესაბამისი დაზიანებული ნაწილი. გამონაკლისი შემთხვევების გარდა, არ ხდება მთლიანად ნივთის გამოცვლა.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, შეგიძლიათ ეწვიოთ ჩვენი ბრენდების ოფიციალურ ვებ-გვერდებს:
რას მოიცავს გარანტია?
რას მოიცავს გარანტია? როგორ უნდა მოვიქცე თუ ჩემი სამგზავრო ინვენტარი დაზიანდა? რა უნდა გავითვალისწინო?
ყველა ამ კითხვაზე პასუხს აქვე აღმოაჩენ!
საგარანტიო პირობები – რეგალია
რეგალიას მაღაზიათა ქსელში შეძენილ სამგზავრო ინვენტარზე ვრცელდება 2 წლიანი გარანტია. ამ ორი წლის მანძილზე კომპანია საკუთარ თავზე იღებს საგარანტიო მომსახურებას. არის შემთხვევები, როდესაც ბრენდის საგარანტიო პერიოდი აღემატება 2 წელს. ამ დროს რეგალია იხსნის პასუხისმგებლობას საგარანტიო მომსახურების პროცესში მონაწილეობის მიღებისგან. თუმცა, ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მომხმარებელი უყურადღებოდ დარჩება. თქვენ თავად უნდა დაუკავშირდეთ ბრენდს პრობლემის აღწერით (ყველა ბრენდის ოფიციალურ ვებგვერდზე არის მითითებული საკონტაქტო ინფორმაცია მსგავსი პრობლემის აღმოფხვრისათვის). თუ ბრენდი ჩათვლის დაზიანებას საგარანტიო შემთხვევად, პრობლემა გადმომისამართდება ჩვენთან, როგორც ოფიციალურ წარმომადგენელთან საქართველოში და შემდეგ ჩვენ ჩავერთვებით პრობლემის მოგვარებაში.
საგარანტიო პირობებში შედის ქარხნული დაზიანება – გაუმართავი ბორბლების სისტემა, შიდა დაზიანება, სახელურის სისტემის დაზიანება, ჩამკეტისა და ელვის დაზიანება. პროდუქტის შეძენის დროს, გთხოვთ, აუცილებლად კარგად დაათვალიერეთ პროდუქტი, შეამოწმეთ ელვა შესაკრავები, ჩამკეტები (ე.წ. TSA Lock-ები), თვალი გადაავლეთ შიდა და გარე ვიზუალს, გაატარეთ ბორბლები. ამგვარად თქვენც და ჩვენც დავრწმუნდებით პროდუქტის კარგ მდგომარეობაში.
გაითვალისწინეთ, რომ საგარანტიო პირობებში არ შედის:
იმისათვის, რომ ისარგებლოთ გარანტიით, აუცილებლად უნდა შეინახოთ საგარანტიო ტალონი და გადახდის ქვითარი.
საგარანტიო პირობების მიხედვით, კომპანია ,,რეგალია’’ იტოვებს უფლებას, სერვისში გადაიტანოს პროდუქცია, მოხდეს მისი სრული დათვალიერება და დასურათება, დაზიანების შეფასება და გამომწვევი მიზეზების დადგენა. რა თქმა უნდა, პროცესში ჩართული არის შესაბამისი ბრენდიც, რომელსაც ჩვენ მივმართავთ დაზიანების გამომწვევი მიზეზების დიაგნოსტიკისთვის. კომპანია სრულად ენდობა ბრენდის მიერ გამოტანილ დასკვნას. საგარანტიო პირობების მიხედვით, კომპანია ვალდებულია შეაკეთოს დაზიანება ან გამოცვალოს შესაბამისი დაზიანებული ნაწილი. გამონაკლისი შემთხვევების გარდა, არ ხდება მთლიანად ნივთის გამოცვლა.
დამატებითი ინფორმაციისთვის, შეგიძლიათ ეწვიოთ ჩვენი ბრენდების ოფიციალურ ვებ-გვერდებს:
WENGER
VICTORINOX
PIQUADRO
TRAVELITE
TITAN
DOPPLER
KNIRPS